2014. december 5., péntek

Erdős Virág: vagyok aki vagyok

- józsefvárosi szelfik -

   a TASZ 20. szülinapjára

madárnak
kád vagyok buzgó kis
gyomoknak itóka
elsüllyedt kapukulcs
dobozos
sörről a nyitóka

elgázolt szandál ki
pultoslány szeretne lenni
soundra gyűjteni
hétvégén mekiben
enni

kidobott
pénz vagyok szeméttel
feltöltött murva
szobalány grantchester
village-ben zürichben
kurva

játszótér rendje de
úgy is mint
egymással bánás
felázott paplan egy
fekhelynyi
darabos hányás

büntető szökőkút
elcsúszás rettentő veszélye
parkőrök hazája
közterületisek
szeszélye

hiányzó
hinta egy körömmel
széttegelt mászófal
fájdalmas anya egy ordítva
libikókázóval

rühes kis béka ki
hiába löki hogy
kelep
szürke és otthonos
színesfémátvevő
telep

alu és réz vagyok
szabad és
szigetelt légvezeték
súlyommal hajtom a
teremtés
bedöglött gépezetét

feláras
vaslábas helyett csak
egy nyúzott
kábel
minden kis faszszopó
úrhatnám káinnak
ábel

gurulós
bőröndben utazó éltető
hulladék
kirobbant nyál vagyok
tüntető
altesti váladék

vehető jel után
kutató kényszeres tekintet
koton a földön: egy
tag aki előre
beintett

letakart seb vagyok
aszfaltfolt aszfaltfolt
hátán
szebb jövő közműves
vályogház
szentmártonkátán

HHH vagyok a
kikúrálhatatlan
hebegés
nem
embernek való
súlyok közt fél óra
lebegés

beszakadt rámpa az
élethez úgy ámblokk
béna
oszlopra ráolvadt kuka egy
szétrobbant véna

más világ vagyok a
más baja
hepája
éce
kétezer év után
kiérdemelt külön
véce

gyanús kis pukli a járdán egy
problémás anyajegy
kislány ki elindul világgá
szétnéz és
hazamegy

silent hill karakter vagyok egy
bebukott küldetés
megunt vagy feleslegessé vált
kezdetű hirdetés

utcácskák mocska ki
jogról meg
sotéről álmodik
vidéki rokon ki
nem jut el
sellyétől sámodig

night of the
living dead remake-ből
kiszökő
szembeszél
szólásra
nyíló száj vagyok még
bekussol
nembeszél

szivárgó szatyor egy
kék bomba
amit majd elhagyok
basszus a fülben a lábdob hogy
vagyok a-
ki vagyok

indázó drótok: egy
városnyi robbanó
szerkezet
üzi a falon: én
tudom csak hogy honnan
érkezett

dühös kis romokból vagyok a
szépülő tanyátok
folyt köv most
annyi hogy
anyátok
anyátok
anyátok

Forrás: FaceBook, 2014. december 5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése