2015. március 31., kedd

Huszonnyolcadikára Katinak - még márciusban

Elfele menetembem hétvégén, a szemem jobb sarkában láttam az értesítést, hogy születésnapod van, épp egy nappal az enyém előtt. Gondoltam, hát ő is Kos. Remélem, bölcsebb és okosabb, mint én vagyok. És jobban irányítja dolgait, életét, nem ennyire impulzív, mikor kell, jól dönt. A lélek mellett teste egészségére is gondol, nem tunyul el a mindennapokban. Ha valamit kigondol, azt jól teszi és végig viszi. Olyan boldog, mint a fényképein a lányaival látszik. Azt hiszem, mindehhez kívánok jó egészséget, erőt, értelmes álmodozásokat, nyomukban a megvalósulás valós reményével. Megkésve ugyan, de a jó érzéseknek, gondolatoknak, jókívánságoknak - őszintén? - nem kell dátum, hívatlanul is megérkeznek. Nálad megmaradnak. Szeretettel.

Egy kedves ismerősömnek írtam születésnapjára a sűrű márciusnak legvégén. Több már nem jő szó belőlem, áprilisig mélyen hallgatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése