2014. március 15., szombat

Lacinak szeretettel

Miközben a Marina-part lakóparkban sétáltam Tibrommal és a Dunapartról fényképeztem az egymás mellett sorakozó impozáns kilenc emeletes házakat, azon méláztam, hogy a távolban, egy Pest közeli településen vajon hol tart az ünnepi családi ebéd. Tibrom lapos kavicsokkal kacsázott a vízben, a legjobb mit elért, hogy ötöt pattogott a kő mielőtt elmerült volna. Öt fogás lesz-e ott a messzi asztalon, leves, főfogások, sütemények váltják egymást? Itt a Dunaparton a nap már csak mutatóba bújt ki, mintegy megszínesítve, melegségggel, világossággal töltve meg egy olyan ember napját, aki egyúttal egy közeli barátnőm férje és ma ünnepli születésnapját. Kivételes ünnepnapon, amikor a délután a városban talált Tibrommal a feltámadt, viharossá vált szélben a központban barangolni. Biztos megvolt a családi ebéd, elhangzottak a köszöntők, át lettek adva az ajándékok. Elmosolyodtam, kellemes, szívet melengető emlékek jutottak eszembe barátnőm férjéről, akiről hiába is keresgéltem, egyebet nem is találtam volna a kivételesen erős szélben. Kapucnim alá bújva próbáltam meg védekezni az eső elől, de nem a gondolataimtól, amelyek messze jártak, egy Pest közeli településen, ahol egy barátnőm férje ünnepelte családi körben születésnapját. Szeretettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése