2016. február 26., péntek

Psota-búcsúm

Gyerekek, meghalt a Psota. Rettenetes. Imádtam. Baromira öntörvényű volt. Talán ezért imádtam. Vagy azért, mert giga tehetség volt. Ezért is. Meg a Ház a sziklák alattért. Vagy a színpadon a Csütörtöki hölgyekért, meg idősen már az Apáca show-ért. Aztán azért is, mert kábé nyílt színen zajlottak magánéletei a házasságaival. Szerettem Ungvári Tamás feleségének tudni, csak ők nem szerették egy idő után ezt az állapotot, mert elváltak. És persze imádtam Tibrom kedvencét Psota-kivitelben, a Tibi tangót. Imádtam nazális hangját, elnyújtott hanglejtését, hatalmasan ragadós nevetését. Tudni kellett, hogy amit ő kinevet, neked egyáltalán nem biztos, hogy szabad. Imádtam a XXI.században, amint szerelmeiről mesél, pedig a hideg futkosott a hátamon.
Mindenkinek kell, hogy legyen Psota élménye, nekem azon melegében röviden ennyi: imádtam és rettenetesen fog hiányozni.

https://www.youtube.com/watch?v=1dvXa4o6xmQ

https://www.youtube.com/watch?v=O_8dGDmFRrw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése