2016. március 19., szombat

Tarjányi János: Te vagy az aki

Megcsinálod a világot

Lecsinálod a világot

Kicsinálod a világot

Végül majdcsak kicsinálod magad is

Herceg az én időm telik



Alakítasz, elvakítasz

Taszítasz és eltorzítasz mindent mi normális

Barátaid, szeretteid mind ahányat

Lerámolod

Kirámolod-becsapod

Herceg az én időm telik



Minden bűnben hemperegsz

Ha nincs velem hát ellenem

Ha veled van is, porba rántod

Megalázod, meggyalázod

Hatalmaddal, mint doronggal hadonászol

Gőgöd semmit meg nem gyászol

Herceg az én időm telik



Önző érdek? Kiabálod

Kiverekszem, nekem lehet, megérdemlem.

Én vagyok az Isten arca

Mindenki más csak a barma

Le a porba tespedt lelkek, itt vagyok én

Hogy ne kelljen mást csinálnom

Csak mi tetszik

Ha nem tetszik nektek itt a vég

Botomban a boldog vég-Ne…

Herceg az én időm telik



Köszönd szépen, hogyha adom

Szolgálj engem s élted hagyom

Minden-minden-minden enyém

Szolgáljon sok Isten barma

Álljon szépen be a sorba, csúszva

Másszon járuljon elibém

Könyörögjön, hogy tehessen értem,…

Értem örökké gebedjen

Egómtól kerek a világ, benne minden virág nékem

Nyíljon, értem éljen, a glóbusszal tán beérem.

Herceg az én időm telik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése