2015. december 30., szerda

Kettőezertizenöt legvégén

Kedves Ararat-olvasó!

Ismét eltelt egy év, az Ararat életében a hetedik. A vége egy kicsit szomorúra sikeredett. Nehezen bírtam ugyanis összeegyeztetni drága anyám elmenetelét a zubogó, zuhogó, folyton változó élettel. Külső segítségre szorultam. Ismerősökhöz, ismeretlen ismerősökhöz fordultam gondolataikért, érzéseikért, amilyenekhez hasonlókat kiegyensúlyozottabb esetben én magam is érezhettem, megírhattam volna, köszönet nekik mindezért.

Januárban ez a tendencia valamelyest folytatódni látszódik, tekintettel háborgó, zűrzavaros lelkivilágomra. Bejegyzéseim száma vélhetően kicsit alábbhagy, hiszen egyéb irányú nagyobb projektbe fogok, amely elvonja figyelmemet az Araratról, miszerint teljes embert kíván. Elnézéseteket kérem ezért előre is.

Az Ararat távoli ege alól kívánok minden hűséges, kitartó olvasómnak egészséges, boldog, kiegyensúlyozott Újévet.

Köszönöm törődéseteket, figyelmeteket.

Vigyázzon ki-ki magára, de nagyon.

Szeretettel:

Szegő Panni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése