2015. december 2., szerda

Anikó sült csülökje

Na, mibe fogadunk, hogy az enyém a legjobb sült csülök a világon, jelenthetné ki Anikó bármikor magabiztosan, s már nyújthatná is rá a csülkét, jobban mondva a kezét, hogy valaki a fogadásra elvágja. Igazán tudhatná, hogy Anikóval semmiben se fogadok, ugyanis sült csülökhöz fogható csodák már eddig is kikerültek a boszorkánykonyhájából, a fogadással csak pórul jártam volna.
A mai sült csülökje, az Anikóé pedig igencsak jócskán kitűnőre sikeredhetett, hiszen hírét vitte a világháló, azon belül is a népszerű Arcok könyve. Elért engem dicshimnusza, ragyogása távol a világtól. Anikó csülkös, sőt sült csülkös fő fogását -, bánhatom, írja Klári, hű ebédelő társam, hogy nem voltam ott, nem voltam jelen -, nem ettem, nem fogyasztottam, nem gyönyörködtem benne, nem éreztem külső ropogósságát, nem omoltam-bomoltam belső szaftos omlósságáért, Anikó sült csülkös csodájának részese nem lehettem.
Élhet hát bennem múltbéli számtalan sok német sült csülkös étel kísértő emléke, amely eddig nálam vitte a prímet, s amelyen ma Anikó sült csülkös, általam ugyan nem fogyasztott, de bennem így is jócskán nyomot hagyott fogása minden bizonnyal túltenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése