2017. január 27., péntek

Sándor esete Haumannal

"Megbeszéltük, hogy a mai próba után kettőkor a Haumann ott marad a próbateremben mert fotózása is lesz és jön hozzá egy újságíró is. Csakhogy a próbának már 1-kor vége lett, én rohantam a próbaterembe, hogy elcsípjem le ne lépjen. El is kaptam, meg is beszéltük, hogy ott marad a büfében, telefonon közben elintéz egy másik újságírót és kettőkor fogadja a fotóst és az egyik újságírót. Negyed háromkor az az egyik aggódva hív, hogy senki sincs a büfében. Rosszat sejtve telefonálok és kiderül, hogy a művész úr letette a telefonta másikkal és mint ki dolgát jól végezte haza buszozott Sashegyre. Mondok óvatosan és erősen lemondóan, hogy itt várja egy újságíró meg két fotós. Cifra káromkodás hallatszik a telefonból, aztán lekerekítve a rendes anyázást annyit még: na, visszamegyek, ne mozduljanak. És visszajött! Ilyen történetet eddig csak hollywoodi színészekről olvastam, nagyon irigykedve. Biztosan tudtam, hogy ez nálunk nem történhet meg. Nem is. Haumann Péter hollywoodi, az tuti."

Forrás: FB, 2017.01.26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése